6 razloga zbog kojih treba da potražite stručnu pomoć (psihijatra) ukoliko bolujete od poremećaja ishrane

1. Poremećaji ishrane zapravo nisu problemi sa hranom, težinom, ili izgledom; oni imaju svoje korene u preživljenoj traumi (racionalnoj ili iracionalnoj), niskom samopouzdanju i samovrednovanju, stresu, i najčešće skrivaju simptome depresije i/ili anksioznosti. U lečenju, profesionalac može pomoći da se zaustave simptomi poremećaja u ishrani, da se izoluje pravi uzrok, što vam omogućava konačno izlečenje.
  2. Tokom lečenja, dobićete razne praktične savete, iz dana u dan, koji su potrebni za postizanje oporavka uključujući plan ishrane, plan šta i kako u slučaju recidiva i pa i vise od toga.
  3. Takođe ćete imati priliku da upoznate druge ljude koji se bore sa poremećajima ishrane, čujete njihove priče i podelite svoja iskustva. Tretman je odličan način da dobijete podršku i ohrabrenje!
  4. Vaš oporavak se ne završava kada se završi bolničko lečenje; i posle toga je potrebna stalna podrška, ohrabrenje i nega.
  5. Kroz profesionalni tretman i odnose koje uspostavite sa psihijatrom u slučaju relapsa uvek možete dobiti potrebnu pomoć i negu.
  6. Na kraju krajeva, najbolji razlog da potražite tretman i započnete lečenje ste vi! Zato što zaslužujete da budete srećni, zdravi, iispunjeni.
    Izaberite život oslobođen simptoma, rituala, izolacije, beznađa. Potražite pomoć u borbi protiv poremećaja ishrane DANAS